» Vita vårblommor



Vita vårblommor som förgyller köket. Jag tycker det blev en fin kontrast till den svarta tavlan.
Resten av kvällen tänker jag spendera i soffan med två nya tidningar. Plaza Interiör och en trädgårdstidning.

Ps. Ni är fantastiska! Jag är helt rörd över alla fina kommentarer jag får. Det värmer i hjärtat ska ni veta!
» Huset - Kök | |
#1 - - Sofia - Lite om inredning:

Fint med nya vårblommor! Ska skaffa mig lite vårblommor i veckan!! :)

Sv: Ja, tycker absolut du ska testa kesoplättar! :)

Kram!

#2 - - Lissen:

Vackert på det där enkla finaste sättet.



Ha en fin vecka. // Lissen

#3 - - studio karin:

Härlig med vårblommor!!

Får jag tipsa om en tävling inne hos mig?



http://studiokarin.blogspot.se/2012/03/tavling-vinn-en-rossy-lampa.html



annars ta bort detta :)



mvh Karin

#4 - - Marie - Fota lyckan i vardagen:

Läckert =D

#5 - - Ann-Helen:

Sv: Jag längtar också tills varmare tider och RIKTIGA loppisar! :)



Blev väldigt fint med vårblommorna mot det svarta! Du kör svarta tavlor i bakgrunden, jag kör svart bricka under! ;)

#6 - - kat @ dot dot dash:

well don't these make me smile!

Such a lovely touch of spring

x kat

#7 - - Elin:

Hejsan,

OJ hur jag kom in på det..

Under förra året utbildade jag mig till certifierad inredare, där en liten del utav kursen innehöll det.

Men jag har tidigare ställt ut mycket på mässor där det handlar om att skapa montrar som lockar till sig besökare.

Så det är väl mixen utav de båda erfarenheterna som lett mig in på homestagning-spåret!

-Att kunna förändra med små medel :)



Ha det fint !

Upp