» Vitt, blått och lite brunt



När vi var små var det min lillasyster som var den blåa av oss. Själv har jag aldrig varit speciellt blå, förrän
på senare tid. Tycker att det kan vara fint att blanda olika nyanser av blått, både i garderoben och hemmet.
Allra finast ihop med mycket vitt och lite trä eller brunt. Det blir en väldigt behaglig färgskala.
| |
#1 - - Karin:

Så himla fräscht!

#2 - - mariaemb.:

Snyggt! Och det är samma här, det blåa har kommit de senaste åren för mig. Jag är grön/brunögd och trodde inte att blått passade på mig men det funkar faktiskt ganska bra. ;)



Ha en härlig fredag fina du!



Kram!

#3 - - Mikaela:

Kan inte annat än hålla med.. snyggt! Själv älskade jag blått som ung. Till den grad att jag nästan började avsky färgen. Men nu har det blåa sakta men säkert börjat leta sig in i min garderob igen :)

#4 - - Elin:

Håller med, blått vitt och brunt är riktigt snyggt och fräscht.

#5 - - Marie:

Ohh fiiint =D

#6 - - kiwiberries:

jättefint!

#7 - - ▲ cindyvuong:

Snyggt med blått! :)

Ha en fortsatt fin fredag!

#8 - - yasmine modell mamma och fru:

snyggt

Allt bra denna fredag?

Intresserad av bloglovinbyte?

KRAAAM

#9 - - k a r i n:

fint :)

#10 - - felicia-:

vart ifrån kommer t-shirten?=)

#11 - - Hanna:

Blått är min favorit på kläder, men jag har inte så mycket av det i inredningen, än. :)

Undrar också var toppen kommer ifrån!

#12 - - JUNITJEJ:

Vad roligt att inlägget hamnade på startsidan!!

Ha en underbar helg!!

#13 - - SARA:

Ja, jag har inget blått alls nuförtiden...dock VILL JAG HA DINA SKOR!!!!!!

#14 - - Sofia - Lite om inredning:

Håller med! Jättefint!! :)

Trevlig helg!

Kram!

#15 - - Y A S M I N E M I N E:

Vad fint! MISSA INTE MIN EXCLUSIVA PHOTOSHOOT IDAG!!

#16 - - jenny:

Älskar blått!

#17 - - LORISSA LOVEBOMB:

Jag är inte så blå, men jag uppskattar det på andra :)

#18 - - kiwiberries:

oj oj snö igen! hoppas våren kikar fram hos er och stannar =)

#19 - - Marie:

Ja, nu vill man det,här är det isiga vindar idag, väldigt kallt

#20 - - Sunchain:

Hej! Kika gärna in på min bloppis där jag säljer fina saker till fina priser! :-)

#21 - - felicia-:

ååh tack så jättemycket!=D

#22 - - Michelle Soleil:

riktigt snyggt !

#23 - - MANDOSA - Kläder Bilder Musik:

skorna! <3

#24 - - Hanna:

Kul att du tittade in hos mig! Jag fick lite tips angående planering av trädgård på en föreläsning jag varit på. De finns nu att läsa på min blogg.

#25 - - AMAIA - Mitt liv i Thailand!:

Älskar blått, den färgen sprider lugn och harmoni och massa detaljer härhemma går i blåa toner just därför. :)

#26 - - Anonym:

Inspirerande bilder!! Välkommen till mig där jag nu visar lite "ägg-stra" bilder inför Påsken. Välkommen<3

#27 - - sofia johansson:

...den förra kommentaren var min<3

#28 - - sara chavoshlu:

Besök gärna min blogg! fin blogg btw.

#29 - - sara chavoshlu:

besök gärna min blogg!

#30 - - Sofia:

Snyggt! Älskar skorna också.

#31 - - bbaraaelin:

fräscht och mysigt!

#32 - - Felicia:

Så fint och frääsht!



pusss

#33 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

så snyggt :D

#34 - - Amanda:

så så så snyggt verkligen. blått är flått! skorna var förresten riktigt balla!

#35 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Ja blått tar sig allt mer även för mig. Framförallt är blått väldigt snyggt att blanda i olika nyanser av blått. Och som du säger, med vitt. Fräscht och fint!

#36 - - Linda - Harmony Home:

Kan inte annat än hålla med dig! Jättefina färger ihop.



#37 - - Alice MODE & FOTO:

Oj va snyggt! Det måste börja användas ihop!

#38 - - Junitjej:

Så snyggt med blått!

#39 - - sara:

älskar blått! hade faktiskt en blå outfit till jobbet i dag. :)

#40 - - Maria, tvillingmamma:

Blått är helt klart min favoritfärg, allt ifrån marinblått till ljust blått eller turkost! :)

#41 - - Sofia:

Jättefint! Jag har också fastnat för blått i alla möjliga nyanser just nu! Väldigt fint :)

#42 - - Tess:

Snyggt!! :)

#43 - - Spanienfrugan:

Detsamma här! Jag har också blivit mer blå på senare år. Har alltid fått för mig att blå nyaser är för blonda personer och tyckt att mitt bruna hår inte gjort sig så bra mot blått. Men nu känns det nästan tvärtom!

#44 - - Lebanezza:

Ha en fortsatt trevlig onsdag :)

#45 - - Josefin:

Super fin blogg! :)

#46 - - Linnie - zingogirls:

Vilken fin blogg , fin design också!!



Vill du vinna ett påskägg värt drygt 300kr ?

Isåfall anmäl dig här --> http://ziingogirls.blogg.se/2012/april/pasktavling.html#comment



// linnie - zingogirls

#47 - - Kontorsmöbler:

Glad you looked exclusive of me! I got whatsoever tips on cerebration the garden on a lecturing I attended. They are now acquirable to interpret on my diary.

Upp