» Citrontimjan



Härlig söndag. Började med några trädgårdsbutiker. Jag hittade en citrontimjan som luktar fantastiskt gott
och jag kan tänka mig att den kommer att vara helt magisk till sommarens grillade köttbitar. Jag älskar både
timjan och citron och tycker om att använda det i matlagningen så det är en perfekt kombination. Anton köpte
två sorters chili som han ska så. Han föredrar att odla sånt som är ätbart.

På eftermiddagen har vi hunnit med en guidad tur på Nynäs slott (det ligger bara en bit hemifrån) och
varit ute i trädgården. Jag har rensat ogräs och klippt ner lite gammalt medans Anton klippte gräset och
fixade ett nytt vattenutkast.


En vinnare är dragen i tävlingen om en ullpläd från Klippan Yllefabrik AB och vinnaren är Jens Westerlund.
Grattis!
» Huset - Kök | |
#1 - - Ann-Helen:

Va kul, citrontimjan fick följa med mig hem igår också!!!



Ha det fint!

#2 - - sofia/ kreativ inredning:

sv: Hej Sofia! Tack för din kommentar, var inte tillräckligt noga med att kolla upp originalkällorna till bilderna på det inlägget- ber om ursäkt. Har åtgärdat detta nu och lagt till ditt namn! Ha en fin dag!



MVH

Sofia/ Kreativ inredning

#3 - - sofia/ Kreativ inredning:

sv: Skönt att höra att du inte tog illa upp:-) Försöker dock vara noga med källhänvisningar, det är alltid schysst- speciellt när man tar så fina bilder som du!



kram

Sofia/ Kreativ inredning

Upp