» Magnolia i finaste vitt



Vi har varit ute nästan hela dagen. Rensat i rabatterna, gödslat lite och rivit ner det fula
vedförrådet på hörnet av uthuset. Det växer så det knakar här. Träden är snart helt gröna och
blomma efter blomma slår ut. Senast magnolian på baksidan som till min stora förtjusning är vit.

Har du tävlat om den fina pläden från Klippan Yllefabrik AB? Om inte, gör det!
» Huset - Trädgård | |
#1 - - Frida:

Hej sötnos. :) kan du inte visa lite vår kläder, som du vill ha å kommer ha i vår å sommar. Massa kramar

#2 - - Anonym:

Jag blir allt lite avis. Tycker magnolian är så fin men tror inte att den funkar hos mig för här är det växtzon 5 :( Ha en fortsatt bra vecka, själv ska jag gräva och fixa ute<3

#3 - - Har en drøm...:

Nyyydelig ♥

#4 - - Line:

Vilken lycka med magnolia i trädgården! Så himla fint verkligen...

#5 - - J e n n s a n s v ä r l d ♥:

Vacker bild!

#6 - - Turid:

Oh, magnolia som är så vackert. Funderar på att sätta en vit syren i vår trädgård:-)

#7 - - Tess - Istla.se:

Vackert.

#8 - - Axelina:

Vi har precis köpt hus och det finns visst ett magnolia träd i trädgården, ska komma vita blommor. Precis vad jag också vill ha. Så fantastiskt vackra blommor.

Upp