» Vardagsrum



En kvist från plommonträdet pryder just nu vardagsrumsbordet tillsammans med gjutjärn från Bruka Design
och loppisfyndad glasburk (i sommar kan jag tänka mig att den kommer att användas till blommor).
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Linda - Harmony Home:

Vackert i all sin enkelhet!

Gillar din stora trälåda under bordet:)



Fin dag! /Kram



#2 - - Jenny - Hugos mamma:

Så snyggt!

#3 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Så fint, så fint! Det måste vara rena rama ljusterapin att få vistas i ert hem - och vilsamt lugnt känns det också. Härligt!

Kram.

#4 - - Lina:

Va duktig du är! Så enkelt och så effektfullt, jag tokgillar!

#5 - - Ann-Helen:

Så fint! Låter mig inspireras och tar mig genast en tur ut i trädgården med sekatören i högsta hugg! :)

#6 - - Caroline:

Så tjusigt så!

#7 - - Hannasinspo:

Haha, ja eltejepen är ju faktiskt fasligt mycket bättre!

#8 - - Tess [istla.se]:

Vilka underbara bilder. Jag vill göra om mitt v-rum nu.

#9 - - Hanna - Mode och min vardag:

Så fint!

#10 - - bea:

Superfint !! Gillar verkligen allt det vita och den fina trälådan ! Hoppas du får en bra dag, kram ! :D

#11 - - Lina | photo ♥:

Så fint, enkelt & snyggt!

#12 - - Lina:

Tack snälla! Bänkskivan är, håll i dig, betong laminat! Riktig betong var ursprungstanken men jag blev för tok nojjig gällande underhåll, vaxning och känslighet. Laminaten blev en kompromiss och jag är toknöjd över valet :)

#13 - - Sara:

YEEEYY!!

#14 - - Anna:

Otroligt fint! Vilken härlig blogg! Återkommer gärna!

#15 - - bysisters:

Fint!

#16 - - Hanna S:

Hejsan!

Tänkte bara säga att jag har en pågående tävling på min blogg just nu. Var jättegärna med! :)

Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

Allt bra? :)

En till pågående tävling: Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-vara-hos-fiaz-upp-till-250.html#comment

#17 - - Sofia - Lite om inredning:

Mycket fint och inspirerande!! :)

Kram!

#18 - - SARAH CARLSTEN:

Ha en awesome söndag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

#19 - - angelica:

Åh, så vackert!



Sv; tusen tack fina du!

#20 - - Caroline Engvall:

Vet du - idag tog jag in precis likadana blommor och satte i en precis likadan burk. Bara för att du gjort så. Tack för inspirationen!

#21 - - Frk pyssel:

Så enkelt och vackert! Gillar lampan där bakom soffan :-)

#22 - - Ulrika - Fotograf u.norman:

Snyggt!

#23 - - molly:

Herregud vad snyggt!

Upp