» Vardagsrumsfönster



Fönstret i vardagsrummet är ett av mina favoriter. Med undantag för blomman (den här har klarat
sig väldigt länge)
och krukan så har det sett likadant ut sen vi flyttade in. Jag trivs med sakerna där.
Bilden till vänster är fotad genom spegeln som sitter i hallen.

Idag skiner solen så det blir trädgårdssysslor hela dagen. Och så hittade sambon gamla fönsterlister i
förrådet igår, så vi ska nog fixa lite med det också. Saknas  en list på ena sidan av köksfönstret sen vi
slet ner överskåpet som satt där, ni ser lite på den här bilden (till vänster).
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Anna:

Tack för ditt kameratips!

Jag hade min första lärartjänst i Arvidsjaur 07/08. När bodde du där och vad gjorde du där?



Hälsningar

Anna

#2 - - Ann-Helen:

Jag förstår verkligen varför det här är en favorit!



Åh jag hade också velat njuta av solskenet med trädgårssysslor men istället får man stå inne på jobbet hela dan! :( vi får hoppas det fina vädret håller i sig till morgon också!

#3 - - Nia:

Vilken fin favorit. Ha en härlig dag!

#4 - - Therese:

Jättefint!!

/ Therese

#5 - - pernilla Plaza Interiör:

Vad ljust och fint hemmet blir när solen kommer in! Trivs ni bra i det fina huset?

#6 - - Linda - Harmony Home:

Snyggt!!



Fin måndag! /Kram

#7 - - Line:

Lika fint som alltid!

Upp