» Triss i svarta favoriter

 
Tre svarta favoriter som står på vardagsrumsbordet just nu.
Ljusfat från Bruka Design, ljusstake köpt på Växt & Trädgård i Nyköping och
den finalyktan kommer jag snart att börja sälja. Det är en webshop på gång..!
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Sara:

WOHO! Jag kan önska mig den svarta lyktan i julklapp också!!! :D

#2 - - Jenny - Hugos mamma:

Mycket snyggt & vad kul med en webshop!:)

#3 - - Gabriella:

Så fina ting!

#4 - - L:

Snygg lyckta och spännande att du skall öppna webshop! Lycka till :)

#5 - - L:

Lykta menar jag såklart ;)

#6 - - Design Concept - by Linda:

Snyggt!

Spännande med webshop! Besök gärna vår också:)
www.designconcept.se

Kram /Linda

#7 - - CillaLind:

Ah sa spannande med webshop... vantar ivrigt! x

#8 - - Hanna - whiterainbow :

Riktigt snyggt!!

Kul med Webshop!

#9 - - alexandra:

Vad kul med webshop!gillar redan ljuslyktan!

#10 - - Åsa:

Jätteglad för din fina kommentar hos mig för då fick jag ju chansen att hitta hit...massor av fint att titta på! Kul!
*Åsa*

#11 - - Åsa:

Lägger till dig bland mina favoriter faktiskt ;-) Jättefina bilder!!

#12 - - Caroline:

Webshop! Wow! Sååå spännande! Well done kusinis! Miss you!

Upp