» Gråskala

 
Kastade ut några vissna syrenkvistar idag och passade på att göra om lite på köksbordet.
Höstigt med ljus och gråskala. För det känns definitivt att hösten är här. Kvällarna blir mörkare
och mörkare, solen lyser med sin frånvaro och regnet smattrar mot fönstret i tid och otid.
Jag börjar sukta lite efter mossa, vit ljung, stickade tröjor och att elda i kaminen, men det får vänta lite till.
» Min vardag | |
#1 - - Therese:

fiint!

#2 - - jennifer:

skitsnyggt!!!
älska grått.
kram/jennifer

#3 - - Turid:

Grått i olika nyanser är jättefint! Men jag känner mig inte klar mer sommaren ännu, så ljung och mossa får gärna vänta lite till tycker jag:-)

#4 - - Gabriella:

Åh, så härligt du beskriver det! Jag älskar hösten, min favoritårstid. Finns så mycket vackert att plocka in från naturen.

#5 - - Camillasnyahem.se:

Zink och betong tillsammans, så enkelt och så snyggt!

Ja, kakfatet från Granit är verkligen bra, iaf för oss som är en ganska liten familj (två vuxna ett barn) för det är så lagom stort. Granit kan vara världens bästa affär. :)

Hoppas du får en trevlig eftermiddag!

Upp