» Lördag

 
 
 
 
Ni verkar gilla stora bilder, så jag fortsätter med det.
 
Regnet smattrar mot fönstret med jämna mellanrum. Så idag har vi passat på att städa och fixa lite här
hemma. Jag har fått kasta två blommor (löss..), men till min stora lycka hittade jag ett myrtenträd och en
mossliknandesak att ha i fönstret. Skulle vilja ha en fin lykta, gärna i svart, på den högra sidan av fönstret.
» Huset - Matplats | |
#1 - - Mamma Anne:

Jättefin ny "skål-kruka"! Anton ser ut som en vålnad?!

#2 - - Camillasnyahem:

Vilken cool bild längst ner! Har aldrig testat att göra en sån, man använder lång slutartid väl? Knäpper bara mina kort, använder aldrig några inställningar men skulle gärna lära mig.

En sån mossväxt har jag också haft. Den klarade sig i säkert en månad hos mig, är nog rekord för en växt. :) Ja jösses... :)

#3 - - Lissen:

Så vackert ljuset är i din bilder och så fint i fönstret. Du har en härlig inredningsstil.

Ha en fin helg. // Lissen

#4 - - Tesslounge.com | Tess S:

Otroligt fina bilder.

#5 - - Ellen:

Gud vilken häftig taklampa! Var har du hittat den?

#6 - - Therese:

superfint!

#7 - - a:

Fint!!!

#8 - - Purple Area:

Så fint!!!

#9 - - Jenny - Hugos mamma:

Super fint!:)
Diggar den sista bilden.

#10 - - Johanna:

Jag undrar också var du hittat taklampan??? Snälla....

Svar: Jag har köpt lampan på bolagret, som tyvärr gick i konkurs för ett tag sen.. Kartell har en dyrare variant!
Landinskan

#11 - - Eddie Och Barnen På Bristol Academy:

Vad fint du har det! Och vilka bilder! :) Anna

#12 - - Carolina- Motalavilla:

Otroligt fina växter, är verkligen stormförtjust i den mossliknande varianten. En sån måste inhandlas! Är så glad att man alltid hittar så mycket inspiration hos dig :)
Kram!

Upp