» På hyllan

 
Ny kruka på hyllan i köket. Den svarta. Loppisfyndade små fat är perfekta att använda som blomfat under
krukor med hål i botten. Jag gillar att det inte blir så välmatchat, det känns charmigare och mer personligt
med ett udda fat under krukan.
 
Vad tycker ni om den stora bilden? Gillar ni bloggar med stora bilder, eller föredrar ni lite mindre?
 
 
» Huset - Kök | |
#1 - - CillaLind:

Jaa stooora bilder, jättefint! X

#2 - - Alexandra:

Jag gillar stora bilder.

#3 - - Design Concept - by Linda:

Snyggt!

Jag röstar också för stora bilder. För små blir bara svåra att se på:)

Ha en fin dag! /Kram

#4 - - Therese:

superduperfiint!

#5 - - Gabriella:

Fin kruka och blomma! Och härligt med stora bilder=)

#6 - - Camillasnyahem:

Vad intressant att se vilka svar du får angående stora bilder eller ej! Har tänkt på det mycket, jag gillar själv stora bilder så för min del blir det ett JA!

Trevlig helg!

#7 - - Hanna - whiterainbow :

Jag gillar stora bilder:)

#8 - - Åse - Interiörguiden:

Jag föredrar stora bilder framför små.

#9 - - Carolina- Motalavilla:

Jättefint med stora bilder! Tycker absolut du ska fortsätta med det :) Super fin kruka också!

#10 - - Anonym:

jag gillar stora bilder så man verkligen ser vad det är på bilderna. sen skulle jag vilja att du gör ett inlägg där du visar upp alla dina fina växter och deras namn :)
tack för din inspiration!

Svar: Vilken bra idé! Ska försöka knåpa ihop ett sånt inlägg så fort jag har tid!
Landinskan

Upp