» Caravaggio - Lightyears

 
Styling - Gitte Kjaer
Foto - Mikkel Mortensen
Via - Emmas Designblogg
 
Det var längesen jag visade någon typ av produktbild här på bloggen, men idag kan jag inte hålla mig. 
När Emma bloggade om Lightyears igår blev jag nyfiken. Ville se mer. Så jag klickade på länken och
möttes av fantastiskt fina produktbilder.   
 
Lampan ovan heter Caravaggio och finns att köpa på Länna Möbler och Svenssons.
» Inredning & design | |
#1 - - Emelie:

Snygg stil :)

#2 - - Jenny - Hemtrender:

Fina lampor och nästa ännu finare pressbilderna, stylingen gör så mycket för känslan av produkten!

#3 - - Jenny - Hemtrender:

Fina lampor och nästa ännu finare pressbilderna, stylingen gör så mycket för känslan av produkten!

#4 - - lejnox:

Fin! Hittade en liknade på Åhléns på 50% rea idag om man vill köra budjetalternativ.

#5 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Supersnyggt!!! Och jag håller med ovanstående kommentarer... stylingen, wow! Ha det gott!

#6 - - blockethuset:

Läckra bilder...

#7 - - sandra:

riktigt snyggt :)

Upp