» Den bästa tiden är nu

 
Våren är den årstiden när jag kan bli löjligt lycklig av små saker.
Som blomlådorna på framsidan av huset, jag blir glad varje gång jag kommer hem och ser dem.
Alla vårtecken som visar att det snart kommer att vara grönt igen. Små knoppar som sticker upp
ur marken, trädets knoppar som snart slår ut. Våren är full av förväntan av vad som komma skall.
Jag känner inte alls så här på vintern. Varken mörkret eller kylan tilltalar mig. Våren är min tid.
 
På bilden - myrsine som växer så det knakar, här i en av papperspåsarna från webshoppen
» Huset, » Min vardag | |
#1 - - CAISA K.:

instämmer
yee för våren!

och pappersäckarna är helt underbara

#2 - - Augustifamiljen:

Myrsine som är så vackra! Vilka fina krukor du har i shopen annars, får nog kanske lägga in en beställning :)

#3 - - Emma - Pluggar till FOTOGRAF:

Blommor gör mig också glad :) Jag gillar bilden!

Titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker om mina nya foton och foto-idéer:)

#4 - - Josefine Anerland:

Superfin bild!

#5 - - Niles:

Så stilren och fin bild!

#6 - - Emma:

Riktigt fin bild!

#7 - - Fågel Fenix:

Det är verkligen skönt med våren. Till och med det gamla unkna gräset går an, bara solen skiner : )

#8 - - josefine:

ja, våren är fantastisk!

#9 - - Alice (::

Fin blogg! :D

#10 - - Tess:

Åh, vilken härlig bild! :) Kram

#11 - - LINN ★:

fin bild!

#12 - - Felicia Meeske:

Fin växt och fin bild :)

#13 - - Sofia:

Så fint :-)

#14 - - mira och felicia:

Vad snyggt! Rolig ide :)

#15 - - Ellen:

Fin bild:)

#16 - - Hanna:

Brukar aldrig klicka in på bloggarna som visas på sidan men så gjorde jag det idag och hur stor är chansen att du då har samma efternamn som mig?! Hahah! Jättefin blogg och vilka bilder! :)

#17 - - kerstin:

underbart med blommor Nu är det den bästa årstiden

#18 - - Isabelle:

Älskar papperspåseidéen!! Så snyggt :-D

#19 - - Fashion Blogazine:

Riktigt fin!

#20 - - Fanny Walhed:

Våren är underbar :)

#21 - - Ida Nilsson:

Jag håller verkligen med dig! Och jag längtar såå mycket nu till vårt hus så jag blir galen. 31 dagar kvar till inflytt :)

#22 - - Linnéa:

Man blir en helt annan människa framåt våren. Framför allt pysslig och längtar efter saker. Man känner hopp :) Jag har en kamp att överleva varje vinter..

#23 - - Jela - Blivande 2-barnsmamma:

Instämmer!

#24 - - Ellinor:

Åhh så fin blogg du har! :)

#25 - - Siri:

håller helt klart med dig! fin bild också :)

#26 - - ♥ Lisa ♥:

Verkligen!! Våren är ju så underbaaar!! Man går omkring i ett lyckorus och bara småler.. och nu äntligen börjar de dofta av blommor i luften. Hela maj månad är som en enda explosion av blomdofter! Härligt!

#27 - - Nena:

Underbara vår!! ;)

#28 - - Ellinor:

SV: Var så lite så! Allt bra?? :P

Upp