» En vattenkanna till

 
Alltid är det likadant. Antingen hittar man ingenting, eller så hittar man flera. I det här fallet syftar jag
på vattenkannor. Köpte den här för ett tag sen, efter att ha letat efter fina vattenkannor i en evighet. 
Hittade en till i veckan. Så jag slog till, för vem vet när jag hittar en fin vattenkanna nästa gång.
Såg flera fina större varianter också som jag funderar på till trädgården.
 
Båda kannorna är köpta på Växt & Trädgård.
 
Ps. Ni har väl inte missat att ni får 10% rabatt i webshoppen när ni anger koden April? Gället t.o.m 14/4.
» Huset | |
#1 - - Linda - Design Concept:

Jättefin vattenkanna!

Hoppas du får en fin helg!
Kram, Linda

#2 - - Emelie:

Cool den var :)

#3 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Härlig bild! Ha en riktigt go helg!

#4 - - Anne:

Hej! För många vattenkannor kan man aldrig få :) Hittade en jättefin nu på nordiska trädgårdar. Finns bild och köpeställe på bloggen :)
Din nyköpta var jättefin :)

#5 - - Jenny - Hemtrender:

TACK Sofia! Alltid härligt med en färgbomb såhär tidigt på våren:)

Och den kannan var ju väldigt fin, dina foton får en ju att vilja ha ALLT du skriver om;)

Ha en fin söndag,
Jenny

#6 - - Tina:

Båda va ju superfina!! Härligt vårig bild och jag gillar verkligen den där växten!

#7 - - Alex:

Ha ha! Näe de gäller att passa på!
Å tycker absolut du kan köpa flera till trädgården, för det är ju tungt att släpa omkring på dem, å på så vis kan man ju ha flera ståendes på olika ställen i trädgården och slipper kånka!
Bra idé!
Kram och tack för din fina kommentar hos oss!
/Alex

#8 - - Mawlejns photos :

Vill tipsa om en vattenkanna på lillaorangeriet.se, du ser den här http://mawlejnsphotos.se/2013/march/min-vackra-kanna.html . Ingen superbild, men jag älskar den! Var på jakt överallt i flera månader innan jag hittade den jag sökte. :v

Upp