» Patina

 
 
Vi förbereder oss för fullt för att våren ska komma. Igår snickrade vi ihop två blomlådor (hittade några
överblivna plankor i förrådet som vi använde) som ska sitta på framsidan av huset. Inne överdoserar
jag grönt i form av myrten, myrsine, plättar i luften och murgröna.
Längtar efter att få rensa ogräs, fixa i trädgården och att bara få njuta av lite värme. 
 
Krukor med patina från White Style.
» Inredning & design, » Min vardag | |
#1 - - ellie:

va fint! Skulle också vilja ha en trädgård att pyssla och greja i :)

#2 - - Anonym:

Det låter härligt! Kul att få fint i trädgården! Jag har inte hunnit tänka på det än, men det kommer väl :-)

#3 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Missade att fylla i mina uppgifter :-)

#4 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Vilka vackra krukor! Ja, nu får våren gärna komma med värme och sol så att man kan vara ute och fixa massor!

#5 - - Caroline:

Så väldigt fina saker du har - och skriver om. Ska bli så roligt att ses snart igen!

#6 - - Linda - Design Concept:

Vad härligt att få börja pyssla och fixa utomhus i trädgården! Önskar vi också hade en:)

#7 - - Jessica - Svart på vitt:

Jättefina krukor!
Kram Jessica

#8 - - Emma:

Fina krukor :)

#9 - - Mathilda:

Fin blogg! :D
Kolla gärna min :)

#10 - - Siri:

så härligt med vår nu äntligen! :)

#11 - - Hannah:

Kika gärna in på min blogg där jag säljer lite saker, bl.a. smycken, kläder, skor, elektronik m.m. Du kanske hittar något som intresserar dig ;)

http://hannahsaljer.blogg.se/

/Mvh Hannah :)

#12 - - Madeleine:

Fin blogg!

#13 - - Lisette:

Åh vilka vårkänslor jag fick nu!

#14 - - Fillaans:

FINA BILDER!!<3 Titta på min blogg också!
fillaans.blogg.se

#15 - - Linn:

Underbara krukor, och så fint det är med det gröna, enkla. Det kliar i fingrarna här också. Fast våren har vi inte riktigt hunnit välkomna än, vi har fortfarande fullt upp med att städa bort det sista av hösten...

#16 - - Louise:

Så fina krukor!

#17 - - elvira:

vilka snygga krukor!

#18 - - Matilda Carlsson:

Fint!

#19 - - Sarah Winkelman:

Åh vad fint! Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar! :)

#20 - - Liie:

Jag vill också vara duktig och greja i trädgården! Fast jag kan inget om sånt så det blir väl att man plockar av rödvinbärsbuskarna bara när det är dags :)

#21 - - maria:

håller med. Första året /sommar som jag har en liten plätt
Kan du tipsa om lite blommor / buskar som är lättskötta som jag kan plantera ??

Kram Maria

#22 - - Elaine :

Fint :)

#23 - - Thea:

Fin bild :)

#24 - - Sofia:

Verkligen snyggt :-D

#25 - - Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡:

Snyggt! Plättar i luften och murgröna är ju så fräscht och snyggt! :)

#26 - - theater.blogg.se:

Fin blogg:) kolla gärna in min blogg:)

#27 - - Ami A:

Vilken mysig bild! Den ger verkligen en känsla av vår... välbehövt nu :)

#28 - - Charlotte Andersson:

Vilken härlig bild! :)

#29 - - Paulina Suonvieri:

väldigt fina krukor! gillar den slitna looken :D

#30 - - Hilda Mattisson:

Älskar krukorna! Så himla fina!

#31 - - Isabelle:

Åh så fint! Jag vill också börja pyssla ute hihi :-)

Kram!

#32 - - Sandra:

Åå vad fint!

#33 - - Ida Nilsson:

Och jag längtar tills vi får tillgång till vårt hus, soo bad! Skitfina krukor, precis sådana jag letat efter! Vart har du köpt dem?

#34 - - Anastasia:

http://sanastasia.blogg.se/2013/april/mono.html#comment Hur fan kan man bränna en människa levande?!

#35 - - Sara:

jätte fin bild :)

#36 - - Lotta:

Åh längtar också efter vår nu! Underbar bild :)

#37 - - En flicka som är stark:

Mysigt att göra lite vårfint :)

#38 - - victoria:

fin blogg! bloglovinbyte? :)

#39 - - veronica:

Jättefint :)

#40 - - LORISSA LOVEBOMB:

åh ja, här förbereder vi också för fullt :)

#41 - - Hannah:

Själv har jag odlat tomater och hoppas verkligen på att våren kommer fram riktigt snart! :D

Kika gärna in på min blogg där jag säljer lite saker, bl.a. kläder, skor, smycken, elektronik m.m. Du kanske hittar något som intresserar just dig! ;)

http://hannahsaljer.blogg.se/

/Mvh Hannah :)

#42 - - mariaemb.:

Underbart! Och så himla snygga krukor!!

Fin helg! KRAM

#43 - - kerstin:

snyggt härligt med våren

#44 - - Elin :

Vad fint! <3

#45 - - Jessika:

Fint! ^^

#46 - - Mikaela:

Fina krukor! Bra med lite inspiration :)

#47 - - Sannafia:

Fin blogg!

#48 - - Sara:

mysigt :)

#49 - - Lina RIng:

Fint! :D

#50 - - Photos By Em'z :

Att det äntligen är vår! :D
Kramkram!

#51 - - LINN ★:

fin design du har!

#52 - - blockethuset:

Vackert! Nu är verkligen våren på väg...vårstädade trädgården igår...blommor på trappan! Känner mig som en ko på kosläpp!

#53 - - hannaly // en salig blandning av inredning, recept och vardagliga ting:

Sådana krukor tillsammans med gröna växter är otroligt snyggt!

#54 - - Nora :

Jättesnyggt! :)

#55 - - Veronica:

ååh, vilken härlig blogg och så härliga bilder. inspiration *

#56 - - Scrap och Ting:

Åh vad härligt det låter !
Jag längtar också. :)

#57 - - Vera:

Vilken mysig bild, får mig att längta ännu mer till våren :)

#58 - - Ellinor:

sv: Så härliga färger!

#59 - - Ellinor:

Så härliga färger!

#60 - - Emma Mattsson:

härliga färger! :D

#61 - - Wilma:

Fin blogg! :)

#62 - - Isabell Edvinsson:

Så himla fint!

#63 - - Anne:

Så fina krukor!!
Ja man får göra sitt bästa av att njuta grönt inne för att överleva till det blir grönt ute :)
Såg faktiskt mitt första vårtecken igår trots en halvmeter snö.
Tulpaner på väg upp :)Underbart!

#64 - - Mawlejns photos:

Älskar krukorna! :)

#65 - - Kazandra Angrell:

älskar sånna krukor! blir så kreativt på något sätt!

#66 - - Hanna Karlsson:

Vad fint!

#67 - - Annster:

Fint :)

#68 - - Emma - mamma till Olivia ♥:

Så fint! :}

Upp