» Söndagsfunderingar

 
Bara två dagar kvar till julafton, men jag funderar mest på våren. Och längtar. Efter ljuset, värmen och
grönskan. Hittade två fina trädgårdsböcker som jag kanske klickar hem. Behöver inspiration till vår
trädgård och kan lika gärna sitta inne och planera och fundera nu när det är kallt och mörkt ute. 
 
När vi ändå är inne på det här med våren. Vad vill ni se i webshoppen i vår? Något speciellt?
Jag funderar på att ta in lite från Jontes sortiment för jag älskar verkligen dessa produkter själv. 
Kotten på bilden bland annat. Den är fin som dekoration både i trädgården och inne.
 
Ha en fin söndag!
» Min vardag, » White Style | |
#1 - - Karin:

God fortsättning:) Kram

#2 - - susanne:

Jättefina saker från Löddinge tycker jag!/Susanne

#3 - - susanne:

ok. Löddeköpinge plantskola och Jonte menar jag!/Susanne

Upp