» Favoriter från Granit

 
Några favoriter från Granit.
Lampan såg jag i en tidning igår och föll för den direkt, skulle vara en cool inredningsdetalj. Kanske på en fönsterbräda, istället för en traditionell fönsterlampa. Den vita kannan och kökshandduken har jag, men skulle kunna tänka mig en till av varje. Zinkburken har jag tänkt slå till på hur länge som helst nu, men det har aldrig blivit av. Skulle förvara maskindiskmedel i den, på köksb
 
änken eller hyllplanen i köket. 
» Inredning & design | |
#1 - - Jessica:

Den där lampan va ju störtcool!
Samma här... har tänkt köpa den där zinkburken hur länge som helst. :)
Kram

#2 - - Gabriella:

Fina ting! Åh jag gillar också den härliga zinkburken=) Tyvärr upptäckte jag när jag åkte till Uppsala och skulle gå på Granit förra helgen att affären inte fanns kvar där, rackarns.

#3 - - Caroline:

Finfina grejer - gillar speciellt zinklådan!

#4 - - Mawlejns photos:

Åh jisses vad med fina grejer det fanns där inne.. en ny favoritbutik! ;)

Upp