» Triss i enkelt och vackert

 
 
Det var framför allt tre saker som fångade min blick i den här lägenheten. Byrån signerad Asplund,
den enkla spegeln med en tunn svart ram och blomman. Fint ihop och ytterligare ett bevis på att
enkelt är vackert. Precis så vill jag ha här hemma också.
» Inredning & design, » Inspiration | |
#1 - - pysseliten:

verligen stil fint :) Önska jag med kunde ha så tomt och rent som det ser ut .Jag har förmåga om att plåttra in massor hemma hos mig ;(

#2 - - Hildur - fixa&dona:

Jättefint, så skulle jag också kunna tänka mig att ha det. Men saknar "bara" den finfina byrån för att få till det till 100%. ;)

#3 - - alexandra:

Så fräsht!Är ute efter en matta i vardagsrummet och den ser ok ut på bilden.Eller har du tips på lite gråa mattor?/alexnadra

#4 - - NinaTess:

Stilrent och snyggt.

Upp