» Vinnare och fina påsar

Att leta efter nya produkter och leverantörer till webshoppen är ett rent nöje.
Jag har själv letat efter dessa "papperspåsar" men inte hittat de någonstans förrän nu. Funderar på att ta
in dem i tre färger (de på bilden) och några olika storlekar. De går att tvätta och känns väldigt användbara. 
Jag gillar framför allt tanken på att använda dem istället för en kruka, till en växt på stam. Rosmarin,
myrsine och myrten skulle passa fint i en påse. De är fina som de är också, tycker jag i alla fall.
 
En vinnare är dragen i tävlingen och det blev Anna som vann ljuslyktan.
» Min vardag | |
#1 - - Jessica:

Åh, de där "påsarna" är jättefina!! Har också tänkt mig någon/några såna just för krukväxt med stam! :) Vilken bra smak du har... ;)
Hoppas du tar hem dem till din shop!

Kram Jessica

#2 - - Anna:

De är ju så fina de där påsarna!

Tack än en gång för att jag vann tävlingen! Har nu skickat min adress via mail.

/Anna.

#3 - - Jenny - Hugos mamma:

Ååå vilken rolig detalj att ha hemma, du börjar få in mycket fint till webshopen!:)

#4 - - Har en drøm...:

De posene er knallfine!!
Jeg har to i brunt, men ønsker meg hvit og sort og:))
Dessuten har jeg sett at de finnes i GULL - wooow!!

#5 - - Anna:

Supersnygga!
Vad roligt med webshoppen! Hoppas det går bra!

#6 - - pysseliten:

verkligen fina och annolunda :)

#7 - - Turid:

Jättefina! Är de av jute då? Kan man ha dem även ute till en utomhuskruka?

#8 - - Anna:

Sv: Jag fick hem en avi idag, så jag ska hämta ut den imorgon!

#9 - - NinaTess:

Grattis till vinnaren =)
De är så fina.

#10 - - Sandra Rosén Dahlgren:

Fin blogg du har :D! Snygga! Vad är det för material på "påsarna" :)

Upp