» Ytlig minimalism, djupa känslor och sorg

 
Bilder: Bolaget
 
Minimalistiskt, enkelt och en monokrom färgskala är för mig synonymt med vackert och harmoniskt. 
Det här badrummet har funnits i inspirationsmappen länge och inspirerar fortfarande lika mycket.  
 
 
Bloggen har gått på sparlåga den här veckan. Det finns en anledning till det.
 
Ibland blir livet inte som man har tänkt sig och saker som inte borde hända händer. En människa
som jag har älskat väldigt mycket hela mitt liv är helt plötsligt borta. Alldeles för tidigt. Alldeles oväntat.
Många tårar har rullat längs kinderna den senaste veckan. Många tankar har virvlat omkring i huvudet.
 
Ta hand om de du älskar. Säg att du älskar dem, krama dem och framför allt - ta dig tid att vara
med dem. Verkligen vara, inte bara närvara.
» Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Huff, så trist og høre, livet er virkelig urettferdig innimellom...:(

Tenker på deg ♥

Kram

#2 - - Line:

Huff, så trist og høre, livet er virkelig urettferdig innimellom...:(

Tenker på deg ♥

Kram

#3 - - Hanna:

Känner med dig! Går själv igenom en sorgeprocess då jag på nyårsdagen förlorade en mycket viktig och kär person i mitt liv. För tidigt. Tårar och funderingar avlöser varandra. Styrka till dig!

#4 - - Jessica:

Verkligen tråkigt att höra... :( Så skört livet är.
Stor kram till dig.

#5 - - NinaTess:

Beklagar =( Stor kram till dig.

#6 - - Camillasnyahem:

Jag beklagar, verkligen. Kram

#7 - - jennifer:

nä fy. beklagar! ta hand om dig!
kram/jennifer

#8 - - Jenny:

Oj, ett inlägg som inte går att lämna okommenterat... Usch det är så hemskt när något sånt här händer - en jättekram till dig i sorgen. Tillåt tårarna och tänk tillbaka på alla minnen, så finns personen nära ❤

#9 - - alexandra:

Beklagar sorgen!försöker också att leva som det du skriver om,att kramas och närvara.Man glömmer nog det.Kram a

#10 - - Jessica:

Jag beklagar sorgen!

Upp