» Inspiration i gråskala

 
Bilder: Kristofer Johnsson
 
Det är något med dessa bilder som tilltalar mig. Jag älskar verkligen vitt, men till hösten tror jag bestämt att jag ska försöka få till en fin gråskala i huset. Jag tänker mig fortfarande en vit bas, men att jag tar in mer grått och svart i inredningen. Kuddar, plädar och fårskinn i gråa toner och vi är en bit på vägen. 
 
Nu ska jag ut och njuta av sommaren och sista semesterdagen. I morgon är det tillbaka till verkligheten igen.
» Inspiration, » Min vardag | |
#1 - - Stilitiden:

Fint med gråskalan! Känner också för vilsamt grått nu. Sommaren har ändå så mycket färg:). Tröst att den finns kvar och sommarkvällar även när jobbet börjar...;-)

#2 - - Emma - Mamma till Olivia ♥:

Exakt så tänker jag också. Jag älskar vitt, ljusljusgrått och ljusrosa, men är nu lite sugen på att föra in lite svarta detaljer. Så coolt!

#3 - - Caroline:

Grått är så fint och blir ombonat på något vis, snyggt att bryta av det vita med också :)

Upp