» Tips!

 
 
Det är verkligen spännande med webshoppen och ni ska veta att jag uppskattar varenda order som trillar in!
Ni får gärna skicka bilder på det ni har beställt, jag vill gärna se hur de ser ut hemma hos er.
 
Tänkte bara tipsa om några fina saker idag. Har två superfina vita vaser, perfekt till sommarens alla buketter.
Lampan är ny i butiken och jag gillar den massor. Enkel och fin. Den är gjord i keramik och har en textilsladd. Tror att det skulle kunna vara fint att ha flera på rad, eller bara en i ett fönster. Lilla glaslyktan är väldigt lättplacerad och fin ihop med andra glaslyktor såväl som flera av samma sort. Zinkfat använder jag ofta när
jag gör stilleben, har ett på matbordet just nu. Perfekt att samla mindre saker på för att skapa ett stillsammare intryck.
» White Style | |
#1 - - Line:

Din webshop är så hiiimla fin!!

Upp