» Detaljer

 
Några fina saker som jag tycker väldigt mycket om. Både påsen och krukan finns på White Style.
 
Vet ni vad? Jag tror minsann att jag har fått gröna fingrar. Inte nog med att mina två myrtenträd
måste klippas i tid och otid, jag har till och med fått klippa några myrsine som har varit helt vildvuxna. 
Det är bara att hoppas att det håller i sig, för risken är ganska stor att det bara är tur. 
» Huset - Vardagsrum, » Min vardag | |
#1 - - Jessica:

Jättefina saker! Ljusstaken har jag oxå! :)
Och vilken fint fotad bild!
Kram

#2 - - Mamma Anne:

Jag tror inte alls att det bara är tur. Jag tror du har gröna fingrar! (ärvt från mig;)

#3 - - Linda - Design Concept:

Vad kul att du lyckas med dina myrten och myrsine. Man vill ju gärna att de ska hålla dem fina länge.

Håller en tumme för att det håller i sig:)
Fin fredag! /Kram

#4 - - i mitt huvud:

Klickar runt på olika bloggar, och inser att jag är en usel fotograf... Vilken jättefin bild du lagt upp!

#5 - - Karin O:

Tack för din kommentar. Fina detaljer:)

Upp