» Timjan & papperspåse

 
Jag brukar köpa en rosmarin på stam varje vår och ha i köket hela sommaren. Det kan hända att man får 
byta ut den en eller två gånger under säsongen... I år blev det timjan på stam istället, som jag tror kommer 
att bli ännu mer användbar. Den står i en papperspåse från webshoppen (i en kruka med fat under)
» Min vardag | |
#1 - - Lisa:

Snyggt!
Kram Lisa

#2 - - Jessica - Svart på vitt:

Superfräscht! Ja, visst är det dekorativt med kryddor på stam.
Kram Jessica

#3 - - Living by Miriam:

Oj vad härligt med lite krydda i köket... och den där snygga påsen. Fin blogg, hem och webbshop du har :)

#4 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Vilken härlig bild! Fräckt med påsen!! Snyggt, och gott med färska kryddor till maten! Ha en go söndagskväll!

#5 - - Linda - Design Concept:

Jag har också tänkt köpa en kryddväxt på stam i år. Får se om jag kan hitta någon:)

Gillar "äggen" på bilden, är det något du gjort själv?

#6 - - Tina:

Va snyggt! Förhoppningsvis lättare att sköta än kryddväxter utan stam. De lyckas jag alltid ta död på! :(

#7 - - rebecca:

tack för tipset!!super snyggt

#8 - - Johanna:

Oj en sån vill jag också ha! vad fint!!

Ha en underbar fredag!

Kram

#9 - - julia:

Vilket fint hem du har!

Upp