» Vattenkanna

 
Ni vet när man letar och letar, men inte hittar det man är ute efter. Så till slut händer det och lyckan är total.
Jag har äntligen hittat den där vattenkannan jag har letat efter så länge. Inget märkvärdigt, men ändå fint.
Och framför allt så sipprar vattnet inte ut ur den (hade ett litet missöde med en annan vattenkanna i zink
som jag köpte, sambon försökte löda ihop kanten nedtill för att vattnet skulle hålla sig kvar i den - men då
blev den ful istället...) 
» Huset, » Min vardag | |
#1 - - Caroline:

Ja tanken är att vi ska bygga hus. Har egentligen ritat det klart redan :) på egen hand dock och börjat inreda i huvudet. Svårigheten är bara att hitta en tomt som passar huset. Vanligtvis tror jag att man gör tvärtom, men är man lite speciell så är man :)

#2 - - Tess [NinaTess.se & Stilistla.se]:

Så fin.

#3 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Jag förstår din glädje! Man blir ju superglad när man hittar "DET". Kannan hade gärna fått hamna här hos mig också :-) Ha en go kväll!

#4 - - Johanna:

Var kommer den i från? Fina kannan...

Svar: Den är från IB Laursen, jag har köpt den på Växt & Trädgård i Nyköping.
Landinskan

#5 - - Gabriella:

Vad synd, förstår dig! Rackarns att de stängde igen Granit i Uppsala.
Åh så fin vattenkanna, underbart med zink, är faktiskt ute efter en liknande vattenkanna!=)

#6 - - Linda - Design Concept:

Vacker bild! Svarta pärmar är det som gäller hemma hos oss också;)

Tråkigt med din förra vattenkanna, men tur att du hittat en ny som inte läcker:)

Kram /Linda

#7 - - Anonym:

så fint med zink :D

#8 - - Emelie:

Den påminner om den som vi har i vårt hem, fast denna var mycket snyggare ;)

Upp