» Att leta efter på sommarens loppisar

 
 
På sommarens loppisar kommer jag att leta efter små bord och pallar. Bordet ovan hittade min mamma och syster på en loppis förra sommaren, och tänkte på mig - vilket jag är otroligt tacksam för, jag älskar bordet.
 
Både små bord och pallar är lättplacerade och perfekta att placera små stilleben på. 
En pall kan man dessutom använda om man behöver extra sittplatser - dubbelt så bra!
 
Vad letar du efter på sommarens loppisar?
» Huset, » Huset - Sovrum | |
#1 - - Maria:

Snyggt bord. Jag letar efter ett gammalt skåp och pallar :)
Kram Maria

#2 - - Isabelle:

Så fint med sådana bord! Jag kommer leta efter porslin och udda ljusstakar i trä :-)

Kram!

#3 - - smäm:

Är också på jakt efter en pall. Smart att kolla på loppis :)

#4 - - Linda:

Jag ska leta efter pinnstolar i olika modeller :)

#5 - - Turid:

Åh, vad fint! Vilken tur du hade. Har du målat det också?

#6 - - Fanny:

Åh jag älskar att gå på loppis! Var på roadtrip tillS kåne igår och besökte några, men lyckades inte hitta så mkt! :/ Man blir så löjligt glad när man väl fyndar dock :)

#7 - - Anonym:

Hej ,

Så kul att du hittade till mig. Nu hittade jag ju till din fina blogg.

Egentligen är buxbom bäst men pga den buxbomssvampen som härjar och dödar all vår buxbom hade jag inte satsat på det. Liguster funkar absolut och jag har köpt plantor som jag sen klippt till. Något som jag varmt kan rekommendera är vanlig brudspirea. Superbra att göra klot av. Kolla in mina:).

Häcken längst ned i trädgården är vanlig Thuja som är hårt klippt. Då blir den riktigt snygg och ramar in trädgården på ett fint sätt. Den är dessutom vintergrön. I trädgården har vi bokhäckar som rumsindelare. Bok är min absoluta häckfavorit.

Nu ska jag titta runt lite hos dig.

Kram,
Maria

#8 - - Almbacken:

Hej ,

Så kul att du hittade till mig. Nu hittade jag ju till din fina blogg.

Egentligen är buxbom bäst men pga den buxbomssvampen som härjar och dödar all vår buxbom hade jag inte satsat på det. Liguster funkar absolut och jag har köpt plantor som jag sen klippt till. Något som jag varmt kan rekommendera är vanlig brudspirea. Superbra att göra klot av. Kolla in mina:).

Häcken längst ned i trädgården är vanlig Thuja som är hårt klippt. Då blir den riktigt snygg och ramar in trädgården på ett fint sätt. Den är dessutom vintergrön. I trädgården har vi bokhäckar som rumsindelare. Bok är min absoluta häckfavorit.

Nu ska jag titta runt lite hos dig.

Kram,
Maria

#9 - - Linda - Design Concept:

Superfint bord!

Det har blivit några loppisar för vår del de senaste helgerna vilket är superkul:) Vi stod och sålde själva på loppis i helgen som var. Vi har gjort det några gånger tidigare och jag tycker det är ett bra sätt att bli av med lite saker och samtidigt tjäna sig en hacka;)

Jag fortsätter mitt letande av en bricka/fat i marmor:)

Ha det fint!
Kramar

#10 - - Amanda:

Jag kommer att spana efter krukor till trädgården!:-) kram!

#11 - - Sara:

Jag letar efter allt jag kan finna i marmor, spelar ingen roll vad det är ;) Svarta brickor, träkorgar och stolar jag kan måla om. En del att hålla utkik efter alltså :)

Upp