» Lite vardagsrum, en utmärkelse och ett reportage

 
 
Passade på att knäppa av några bilder igår när jag var hemma under de få ljusa timmarna på dygnet.
Krukan i fönstret är numera ett minne blott. Den låg på golvet i en hög av jord när jag kom hem idag.
Jag gillade den här krukan väldigt mycket och skulle gärna hitta en liknande, har ni några tips på var 
jag kan hitta fina patinerade lerkrukor? Eller tips på hur man kan få till en fin patina på egen hand?
 
Fick ett fint mail från Skandia Mäklarna idag. De har satt ihop en lista med de 100 bästa
inredningsbloggarna i Sverige och där fick jag vara med, kul! HÄR hittar du hela listan.
 
Vi var dessutom med i den lokala tidningen i helgen. 
Gissa om jag fick en chock när jag såg mig själv på första sidan av bilagan, jag som trodde att det bara
skulle vara en liten bild i samband med inredningsreportaget de gjorde här. Så idag får ni en lite färskare
bild av vem som står bakom den här bloggen (profilbilden börjar ha gjort sitt, kanske dags att ta en ny)
 
 
 
» Huset - Vardagsrum, » Min vardag | |
#1 - - Line:

Spännade med tidningsrepotage och stort grattis till utmärkelsen! Jag har hört att man kan ta filmjölk på krukorna för att få patina och låta ligga ute, lär väl inte lukta så gott gissar jag dock. Har tyvärr inte provat själv men kanske värt att prova?

#2 - - julia:

Riktigt fint! så snyggt du har det. :)

Upp