» Hallen

 
 
Det första man ser när man kommer hem till oss är den här ytan. Efter drygt två och ett halvt år börjar jag känna mig nöjd med hallen. Bänken är bland det bästa vi har gjort sen vi flyttade in, vilken skillnad för rummet!
I veckan har jag målat alla lister och på tur står ytterdörren och väggen där vi hänger av oss kläderna (det har blivit svarta streck och slits ganska hårt just där). Funderar på att spraya förvaringskorgarna vita också.
 
 
 
Ni har väl inte missat att det är FRI FRAKT i webshoppen hela påsken?
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - Macky:

vart kommer den lilla lampan ifrån? :)

Svar: Lampan heter Torch och kommer från Globen Lighting, finns att köpa på lite olika ställen!
Landinskan

#2 - - EMELIECATRINE:

Jasså? Låter fint. Men jag känner igen det där att man använder det för att slänga grejer på, haha. Du ska se våran korgstol i sovrummet, man ser den knappt idag. Så i morgon blir det stor-röjning där hemma kan jag tala om ;)

Oj så fint och vad mysigt du har! Älskar sånna där plädar.

#3 - - Linda - Design Concept:

Så fint!
Hallen är himla viktig tycker jag eftersom det är det första man ser när man kliver in genom dörren. Mycket förvaring är verkligen ett måste och en sittyta är ju viktig. Er bänk är ju perfekt både att sitta på och att lägga ifrån sig väska mm:)

Kramar

#4 - - maria at inredningsvis:

Vad snyggt :) du är duktig på att fota väldigt stilrent me likeee

Ny post ute…en underbar våning i GBG signerat sekelskifte :)

Jag passar även på att önska dig en ljuvlig midsommar med mycket sol :)

LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)

Upp