» En del av sovrummet

 
Jag tror inte att jag har visat er sovrummet från den här sidan förut. Klädskåpet från Villa Antik är så himla fint och gör sig så bra där i hörnet. Bortsett från det här fenomenet med kläder som hamnar i en stor hög på golvet så är det här ett av rummen jag trivs bäst i och tycker är finast. Tycker att det är viktigt med växter även här, krukan till vänster om sängen gör så mycket för helheten.
 
Igår fick katterna ta av sig trattarna efter kastreringen och de blev sååå glada! 
 
 
 
 
» Huset - Sovrum, » Min vardag | |
#1 - - Jenny - Hemtrender:

Du har det så himla fint, vitt och fräscht. Och katter är ju så mysiga, mamma och pappa ha en som jag åker och myser med ibland =)

#2 - - Line:

Detta inlägg hade jag helt missat, vilket härligt rum och så fina katter :)

Upp