» Sovrum och lite rea

 
Sovrummet. Den vita påsen och det svarta huset hittar du HÄR.
 
Det hör inte till vanligheten att jag är ledig tre dagar i sträck (knappt två..), men ibland händer det.
Vi hade storslagna planer på att bygga en bänk i hallen, men dessa planer stoppades av min bil som
just nu står utanför verkstaden (för fjärde...eller är det femte gången på ett år..?) och väntar på att de
ska öppna igen på tisdag. Hoppas verkligen att det inte blir någon dyr historia. 
 
 
Idag har jag i alla fall jobbat lite med webshoppen. 25% rabatt på utvalda produkter, du hittar dem i 
kategorin Rea. Det finns två stycken diamanter kvar, men de är ojämna i färgen och det känns inte
rätt att skicka iväg dem till någon för ordinariepris - maila mig gärna på [email protected] eller [email protected] om du vill veta exakt hur de ser ut, så kan jag skicka bilder!
» Min vardag, » White Style | |
Upp