» Mjuk inredning

 
Något som jag verkligen vill (och ska!) bli bättre på är mjuk inredning. Jag vill ha den här mjuka känslan som bara kuddar, fårskinn, och andra textilier kan ge. Med fårskinnet jag fick i julklapp av mina föräldrar och en ny leverans med kuddfodral från H&M Home har jag kommit en liten bit på vägen. 
 
 
Ljusgrått canvasfodral, Vit linnekudde och Antracitgrått fodral i linne (finns i två olika storlekar,
jag köpte den mindre som blir fin tillsammans med de större kuddarna)
 
» Huset, » Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - Line:

Väldigt fina färger ihop med fårskinnet som liksom binder ihop!

#2 - - Ambivalent home:

Men vilka fantastiska bilder du tar. Jag har skrotat runt här inne en stund.. kom av mig när jag skulle kommentera och satt bara och bläddrade. Då vet man att man kommit till en bra blogg ;)

Vilket ljus och vilka bilder! Får man vara så nyfiken och fråga vad du fotar med ? :)

Ha en fortsatt fin kväll !

Kram

Upp