» Vårkänslor

I morgon har jag en ledig dag mitt i veckan, men idag däremot måste jag släpa mig till jobbet trots att
jag helst av allt skulle vilja njuta av solen, ljuset och fågelkvittret. Jag kommer att få en fin leverans av
OOhh-krukor i eftermiddag som jag tänkte fota och lägga upp i webshoppen under morgondagen. Krukan
på bilden finns i två olika storlekar, alla unikt patinerade och perfekta till vårens växter - du hittar dem HÄR!
 
Ha en fin dag!
 
» Min vardag | |
#1 - - leonor broberg:

fin blogg!

#2 - - Wilhelm:

Mysigt.

#3 - - Louise:

Åh vad fin kruka!

#4 - - Linn:

Fin bild!

Kolla gärna in min blogg och ställ en fråga om balsammetoden!

#5 - - Emelie Greenhouse of Sweden:

Grymt snygg kruka :-)

#6 - - Elaine:

Sött att ha en sån där " Träd-aktig" blomma i :)

#7 - - Fotograf Viktoria Wigenstam:

Väldigt fin kruka. Och så härligt med lite vårkänslor nu! Till och med här uppe i norrbotten så börjar solen värma! :) Så ljuvligt. Hoppas du får en bra ledig dag i morgon :)

#8 - - Nalliiz:

Sjukt snygg bild :)

#9 - - Annster:

Fin bild :)

#10 - - Sofia:

Gud så härligt :-)

#11 - - Hannah:

Kika gärna in i min blogg, ställ gärna frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen också! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

#12 - - Alina:

Fin bild :)

#13 - - Henrietta:

Väldigt fin bild!
ha en fortsatt bra dag!

#14 - - Tommy:

solen skiner å så gött

#15 - - Wilma:

fin bild!!

#16 - - Joe:

Snyggt ! :)

#17 - - Milina Salihodzic:

Så fint!

#18 - - aina [fotoblogg]:

Jättefint :)

#19 - - Sofie:

Så fint verkligen!

#20 - - josefine:

som många andra, så fin kruka! vart kommer den ifrån? ☆

#21 - - Sofia:

fin bild!

#22 - - Pablo:

Vilken fin blogg och fina bilder dessutom!

#23 - - Michelle Gawronska:

Så fin bild!

#24 - - A-K.S-Dagdrömmaren:

Visst är det härligt med vårkänslor. Det är så underbart med värmen, solens underbara stålar och alla fina blommor som börjar titta fram.

#25 - - Turid:

Får du in en större sådan kruka? På webbshoppen fanns bara en strl.

Upp