» New in

 
Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har fingrat på den här korgen när jag har varit på Granit.
Tänkt att den är väldigt fin, men inte riktigt vetat vad jag ska använda den till och därför avstått köp. Nu är
den min och jag är så glad att jag slog till tillslut. Har en papperspåse och min gröna favorit myrten i den!
 
 
Något jag är otroligt glad och tacksam över är alla fina, gamla detaljer vi har i huset. 
Det ger en charm och känsla som är svårslagen!
 
 
 
» Huset | |
#1 - - CAISA K.:

SNYGGT!

#2 - - Linda - Design Concept:

Himla fint det där!! Den trådkorgen kommer du säkerligen ha stor nytta av framöver. Passar ju bra till lite av varje:)

#3 - - Lia:

Det ser så hemtrevligt ut! Växter sitter aldrig fel ;)

#4 - - Alex:

härlig blogg du har!:)
skulle vara jätte snällt om du skulle vilja kolla in min:)

Upp