» Tema - Kök

 
Att jag förespråkar grönt i inredningssammanhang är ingen nyhet. Grönt som i växter.
Samma sak gäller i mitt kök. Det är ett måste med något grönt i hörnet. I köket tycker jag att det
är trevligt med kryddor (rosmarin och timjan på stam är två favoriter) - både fint och användbart!
Den här årstiden, och över sommaren låter jag vattenkannorna stå framme som en liten påminnelse 
att vattna växterna.
 
 
Två gamla glasburkar funkar som förvaring av värmeljus och köksredskap. Enhetligt, enkelt och fint.
Fabriken hittar du mer köksinspiration.
» Huset - Kök | |
#1 - - Linda - Design Concept:

Fint kök ni har! Påminner lite om vårat med likadan fläkt, taklampa och köksbänk i ek:)

Hoppas du har en fin fredag! /Kramar

#2 - - Jenny - Hemtrender:

Fint ni har det, alltid så ljusa och fräscha bilder hos dig!
Tack för din kommentar också, den värmde :)

#3 - - Sofia - Strawberry Dreams:

Snyggt! JA, utan gröna växter skulle jag inte klar mig. Så himla snyggt med kryddor i köket tycker jag.

#4 - - Jenny:

Härlig inspo! :)

Kram Jenny

Upp