» Kontor/Gästrum

 
Hösten är lika med inomhusprojekt. Först ut är vårat kombinerade kontor/gästrum. 
I veckan har vi satt upp två hyllplan och fått två nya stolar på plats. Jag såg stolarna i början av året och har
inte kunnat sluta tänka på dem sedan dess. Läge att slå till när Anna med butiken Pure Love bara hade två exemplar kvar och leverantören bestämt sig för att sluta tillverka dem. Kommer inte att ångra mig!
 
 
De är fantastiskt fina från sidan, älskar formen.
 
På väggen mittemot skrivbordet kommer vi att bygga in en gästsäng. När det inte är några gäster här tänker jag mig att den ska vara full av fina kuddar i olika svarta, vita och gråanyanser.
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - liza:

Härligt kontor/gästrum! Jag letar inspiration till vårt eget gästrum. Tack för en bra blogg!

#2 - - Sofia - Strawberry Dreams:

Åhhh så himla snyggt!!

#3 - - Line:

Oj så fint och välfixat, älskar brädväggen!

#4 - - Linda - Design Concept:

Fint ni har det i ert kontor/gästrum! Jag börjar också bli sugen på lite inomhusprojekt. Finns alltid något man vill fixa med tycker jag:)

Ha det fint! /Kramar

#5 - - Sandra:

Så snyggt! Har ni själva gjort hurtsarna/lådorna till ben eller är det ett komplett set? Var riktigt fint i alla fall.

Upp