» Nyheter i webshoppen

Julledigt i all ära, men jag har lagt flertalet timmar på att uppdatera webshoppen med två leveranser som kom precis innan jul
(får passa på att fota när man är hemma och det är liiite ljust). Först ut - H Skjalm P, ett märke som jag länge har gillat och sneglat på.
Den runda boxen ovan är en personlig favorit och jag har haft en sen tidigare. Har min till smycken bredvid sängen.
Ljusstaken och påsen finns också i webshoppen.
 
 
Jag har totalt snöat in på det här med tavlor och konst på senaste tiden. Är dessutom riktigt nöjd med de köp jag har gjort.
Gillar att blanda gamla motiv med nya för en personlig mix.
Nytt i webshoppen - den petrolfärgade runda boxen. Fint om man vill bryta av med lite diskret färg.
 
 
Nästa nyhet kommer från Finland. Tvålar i fin förpackning och ljuvliga dofter.
Den på bilden är parfymfri, men för den som vill ha doft finns det Mynta/kokos och Honung/rosmarin att välja på.
 
Varmt välkomna in att se alla nyheterWhite Style!
 
 
 
 
 
» White Style | |
Upp