» Heldag i Stockholm

 
Igår spenderade vi hela dagen i Stockholm. Vi började med minimarknaden hos Mimmi Staaf, superfin butik och fint hantverk av de
som medverkade på marknaden. Efter att vi hade varit där hittade vi till Betonggruvan, där jag köpte med mig den prickiga skålen. 
Jag har kommit på mig själv med att dras till skålar, så här står en liten samling på hyllplanen i köket.
Den prickiga är förmodligen inte den sista som kommer innanför våra dörrar.
 
 
På minimarknaden köpte jag en svart vas (bild nedan) av Emelie Thornadtsson. Har hennes populära
ljusstake sen tidigare och hade gärna haft en av de prickiga vaserna i min samling. Gillar verkligen det hon gör!
 
 
Om vi hade kommit på det tidigare så hade vi nog aldrig åkt till Mall of Scandinavia, men när vi står i kön till parkeringen inser vi att det
är Mellofinal på samma plats. Om vi tyckte att det var svårt att hitta parkeringar inne i Stockholm så var det ingenting jämfört med där.
Trots stort parkeringsgarage. Hur som helst, vi hann med en runda där och avslutade dagen med VIP-bio. Fin dag. 
Idag gör vi alla måsten (städa, tvätta) och får besök lite senare. 
 
 
» Huset - Kök, » Min vardag | |
#1 - - Linnéa Hagström:

Älskar skålarna, så himla stilrena!

#2 - - David Svanlund:

Jäkligt coolt att ha den prickiga skålen bland de vita, den sticker ut på ett snyggt sätt!

Upp