» Garderoben


Garderoben är klar och jag har börjat hänga in lite kläder (men det är fortfarande kläder överallt..).
Jag är sjukt nöjd, det blev precis som jag hade tänkt mig. Detta trots att Anton inte alls förstod min fina ritning.
Ritningen som egentligen bara var lite klotter och inte alls så ambitiös, men jag hade hela tiden bilden i mitt
huvud av hur jag ville ha det. 

Hade tänkt ha ett hyllplan längre ner (ovanför skorna) också, men jag vet inte riktigt. Ska fundera på det.
| |
#1 - - jenny ~ house of jenny:

Gillar det massor!



Puss!

#2 - - tinajo:

Ser snyggt och organiserat ut - bra jobbat! :-)

#3 - - Caroline:

Åh, så himla fint! Vilket drömhus ni har! Kram från kusinen.

#4 - - mariaemb.:

ÅH! TOKSNYGGT!

#5 - - Line:

Blev ju hur fint som helst verkligen!!

#6 - - Sofia:

Ser jättefint ut!!! Bra jobbat!! :)

Kram!!

#7 - - Jenny:

Blev jättefint Sofia! Ska ni ha den öppen eller ha dörrar på?

Kram Jenny

#8 - - camilla:

Blev verkligen superfint!! Vilken inspirationsbild!

Hoppas ni trivs i huset, så roligt att få sätta sin egen prägel på det!



Kramar

#9 - - Julia (Fotoblogg):

Åh va fiiiiiiint!

Upp