» Moodboard



Fabriken har dragit igång igen efter sommaruppehållet, med temat Höstens Moodboard.

Eftersom att vi fortfarande inte har kommit helt i ordning efter flytten så har jag utgått från vad jag skulle
vilja åstadkomma här i huset under hösten. Framför allt så vill jag skapa en känsla av ett stilrent och ganska
sparsmakat hem som ändå känns mysigt och ombonat. Jag vill också att det ska kännas coolt och modernt.

Som kontrast till den vita basen vill jag ha detaljer i svart, zink, och betong.
Jag uppskattar och sätter mer värde på sånt som är unikt och personligt än det som är massproducerat.
Det ska vara hållbart och gediget. Och det ska vara fint att titta på. Gärna sådär så att man knappt kan
slita blicken, att man blir förälskad gång på gång.
» Inspiration | |
#1 - - Dessi at [Home and desire]:

Läckert! Jag har helt missat att Fabriken startat igen. Får se om jag hakar på i höst eller ej...



Så snygg garderoben blev!

#2 - - Anonym:

Så snyggt det ser ut!

#3 - - Petronella:

Tjusigt! Åh, det där grafiska svart/vita mönstret (det "största" av dem)... Det hade jag gärna haft på tapeter eller golv! Hur coolt som helst.. Och lite elegant, samtidigt :) //Petronella

#4 - - Caroline:

Supersnyggt, verkligen! Är fortfarande nyfiken på resten av huset :)

#5 - - Linda:

Så mycket fint! Gillar verkligen stilen på din moodboard! Bra jobbat! :)



Kram Linda

#6 - - Annixen.:

Jättefint! Älskar det grafiska, vitt och sedan blanda in brunt och grönt med det. Gillart! :)



Ha en fin helg!

#7 - - Linda - Formfront:

Så himla snyggt moodboard! Du har verkligen en smak och stil som jag älskar:) Grafiskt och underbart!



Trevlig helg!

#8 - - Line:

Det där kan inte bli fel!

#9 - - EvaLi:

Tack så mycket :)

Vad härligt med ett nytt hus (och fint har ni fått det redan), då kan man verkligen behöva en moodboard för att få ordning på sina tankar/idéer. Och jag tror den blekrosa tonen skulle passa fint i färgsamlingen som du har skapat :)

#10 - - SOFIA:

Hoppas du får en fin Måndag! KRAM



Glöm inte att checka in Tävlingen

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

#11 - - Therese:

Wow, vad fina bilder! Känner dig ju bara genom bloggen men man ser direkt vem bilderna tillhör:)

#12 - - Tina // peppar och vanilj:

Wow! Denna moodboard skulle jag lika gärna kunna vara mamma till ;) På pricken vad jag gillar! ALLT!



Kram Tina

#13 - - Therese:

Hur snyggt som helst!



Kram Therese

#14 - - Dessi at [Home and desire]:

Verkligen fint! Själv blev det inget moodboard för mig, har alldeles för lite tid i veckan... :/

Upp