» In my kitchen



Jag älskar att vara på Växt & Trädgård här i Nyköping, och Zetas när vi har vägarna förbi där. Det vet ni redan.
Igår fick jag en välbehövlig dos av den förstnämnda butiken. Kom därifrån med en rosmarin på stam (som jag spanade in redan förra gången jag var där och har tänkt på sen dess..) och en till Jonte-kruka. De är så fina.
Nu har jag två inne och två ute. Jag kan tänka mig att samlingen bara kommer att bli större.
» Huset - Kök | |
#1 - - Karin:

Så snyggt!

#2 - - Elin - Ett Hem:

Snyggt! En sån där utekruka skulle passa fint hos oss!

Ha en bra dag!

#3 - - Ann-Helen:

Sv: Tack! Nej inte speciellt, dom ser mer avancerade ut än vad dom faktiskt är. Har fått många förfrågningar på hur jag gjort så jag ska knåpa ihop ett litet steg för steg inlägg förhoppningsvis imorgon. Du får kika in då igen! ;)



Hoppas du får en fin helg!

#4 - - Line:

Finfin kruka verkligen & rosmarin på stam är inte helt fel det heller :)

#5 - - Kontorsmöbler:

facket har verkligen metropol, en av dem utekruka skulle passa fint med oss!

Dödlig en blödiga dag

Upp