» Senaste projektet

 
Här är vårat senaste projekt, en kombinerad tv- och förvaringsbänk. Den löper längs med en hel vägg i vardagsrummet. Jag fick köpa en spikpistol till sambon för att han skulle tycka att det var lite roligt att 
bygga ihop den (ni ska bara veta hur många spikar det sitter i denna möbel..), men det var det värt!
 
Nästa projekt blir en platsbyggd bänk med förvaring i till hallen.
» Huset - Vardagsrum, » Min vardag | |
#1 - - Jannike:

Utrolig kult!!! Grattis :) Likte også det forrige bilde veldig godt, lurer på om jeg skal herme litt med lyslenke rundt et vindu ;) God lørdag til deg :) Klem fra Jannike :)

#2 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Snyggt, snyggt, snyggt! Kul att inte "alla" har samma! Jag förstår att du är nöjd... även om det ligger mycket jobb bakom. Läckert! Ha det gott!

#3 - - Jessica:

Jättesnyggt blev det! Kul med nånting eget. Nu ser jag fram emot att se hallmöbeln sen! :)
Kram kram

#4 - - Caroline:

Hjälp så snyggt!! Kul med en egen lösning och vilka fina tavlor också :)

#5 - - Tina:

Det här med lättskött gillar jag! Det får nog bli ett inköp av myrsine! :)

Väggen i vårt kök är nån slags puts som man egentligen har på utomhusfasader!

Hoppas du haft en skön helg!

#6 - - Jenny:

Fantastiskt snyggt, vad ni kan! Jätteroligt att se hur ni går från klarhet till klarhet!
Kram och ha en fin vecka

#7 - - Linda - Design Concept:

Vad fint det blev! Duktiga ni är:)

Hoppas allt är bra med dig
Kram Linda

#8 - - Kusin C:

Ni har det sååååå fint!

#9 - - Jennifer - Love and Respect:

Wow Sofia, vad himla snyggt. Jag blir sjukt inspirerad att göra något liknande. Har du snickrat ihop plankor eller är det trälådor ovanpå varandra? :D

Upp