» Barnrummet just nu

 
 
 
Vi har tagit ner den platsbyggda hyllan vi hade här tidigare. Istället har jag köpt ett skåp från Folks Interiör (Tips! Så bra service!)
Knoppbrädan som vi har hängt upp satt i skåpet (tillsammans med två korta som jag inte har bestämt var de ska vara än)
och trälådan har hängt med länge! Gunghästen köpte jag och gjorde om när min syster fick sitt första barn, men de hade redan
en fin gunghäst så jag sparade den och nu står den i vårat barnrum. Papperspåsen finns i webshoppen i olika färger och storlekar.
Den söta väskan från Elodie Details har Melvin fått av sin mormor och morfar, likaså dinosaurien på hjul
 
 
 
 
 
Babygymmet har jag köpt här och på den har jag hängt en ballongmobil, mumin och en kanin.
 
 
 
 
Hur mycket kan man älska en så liten människa? Min gullunge.
 
 
» Huset - barnrum | |
Upp