» On my mind

1. Det är snart dags att börja försöka sova i spjälsängen och då vore det praktiskt med något att lägga saker i.
Allt det där som jag har på nattduksbordet idag, eftersom att det inte kommer att få plats. Tycker den här var jättefin!
 
2. Även om säsongen är slut för i år så behöver man inte sluta tänka trädgård. Planera kan man göra även vintertid! 
Tycker uppbyggnaden av den här trädgården och växthuset var väldigt fin. 
 
3. Det är så mycket mörk inredning nu och när det dyker upp ett kritvitt kök med gammal inredning och fina detaljer smälter mitt hjärta!
 
4. Alltså hur mycket fina stickade plagg finns det? Önskar att jag kunde sticka, tänk vilken garderob både jag och Melvin skulle ha!
 
5. Snöblomman. Finaste julstjärnan nånsin tror jag bannemig. Jag har köpt en i år. Förra året sålde de slut överallt så i år var jag snabb. 
Jag vet inte om det har slagit slint, om det är något som kommer samtidigt som man föder barn eller om det är för att jag inte jobbar med några julsaker i år (är ju van att vara runt julsaker 8 timmar om dagen från ungefär nu och framåt vilket brukar göra en ganska trött på skiten...) men alltså jag går runt och tänker på jul och julpynt. Crazy. 
 
 
» Inredning & design, » Inspiration | |
Upp