» Loppisfynd, trädgårdsprojekt och i rabatterna

 
 
 
 
Senaste loppisfyndet - den vita trästolen till höger. Passar perfekt med den andra stolen som jag hade sen tidigare.
På bordet står några av alla dahlior jag har planterat, ska bli spännande att se om det blir några blommor!
 
 
 
 
I hallen står fler dahlior, här tillsammans med en Westerlund.
 
 
 
 
Anton är klar med trappen! Jag tänker att jag ska olja/måla den svart nästa år så den smälter in lite mer (och matchar planket).
I lådorna där uppe har jag tänkt sätta dahliorna när det går att plantera ut dem!
 
 
 
 
Här har det inte hänt så mycket sen sist. Det kom ju regn och kyla. Men så fort det går är planen att fortsätta måla. 
Utsidan är fortfarande röd. Skulle vilja hinna måla innan klätterväxterna slår ut, vore så mycket enklare!
 
 
» Huset - Trädgård | |
Upp