» Julpyntat på Östra Bergsgatan





Jag är inte speciellt förtjust i julpynt. Vitt, enkelt och lite diskret däremot funkar.
Som den här ljusstaken signerad Cult Design (lånad av världens bästa mamma som har pyntat den så fint).
Små granar i glasburkar eller en något större gran i en zinkkruka är också fint.
Enkelt, lite juligt, men inte för mycket. Hyacinter är en annan favorit den här årstiden.
Tomtar och en massa krimskrams däremot, där går gränsen.

Hur julpyntar du? Massor med tomtar eller lite diskret?
| |
#1 - - Jonna:

Jodå helgen kom och gick lika fort,fick jobba hela lördagen.

Men annars njöt vi av att vara lediga! Själv då gjort något kul?



Vi kör lite mer diskret pyntning,dock fick jag sätta upp massa pepparkaks pynt i fönstret... Ibland får man ge sig vika för barnens önskemål ;)

#2 - - Åse:

Jag håller med dig om att det inte får vara allt för mycket rysh pych, din ljusstake är verkligen jätte fin!

Kram

#3 - - Anna-Karin:

Tycker ljusstaken blev väldigt fin, inte helt olik min egen när det gäller pyntet :-)

#4 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Jag håller med dig! Är inte heller så mycket för massa traditionellt julpynt, men jag gillar när det blir stilrent och enkelt. Då är det snyggt! Kram kram Emmy

#5 - - Designtjejen:

Vad fint!

Ett litet tips...

Det är en julkalender på min blogg.. varje dag ända fram till jul! Titta gärna in och tävla :-)

Trevlig onsdag!

Emmelie

#6 - - Hanna:

Vilken fin adventstake(?) enkel och diskret som du skriver! :)

Håller med om att alla borde skaffa webbutik. Så mkt enklare för alla, spec när man har en bit till närmsta butik.



Kram Hanna

Upp