» Do Love



Eftersom att jag är ledig idag passade jag på att springa ner på stan och köpa en ram till mitt grafiska tryck från Therese Sennerholt. Eller egentligen så kunde jag inte hålla mig. Jag är en sån person som vill att saker och ting ska hända på en gång. Helst igår om jag kommer på något idag. Så, hur som helst - det blev en stor Do Love. 50 x 70 centimeter. Stor och fin. Vi kommer nog att hålla ihop resten av livet.

Gott nytt år på er!
| |
#1 - - Camilla:

- SNYGG!! Haha ja just det den hade jag också bloggat om, som sagt alla är så snygga! Kram

#2 - - af nord:

Den är bara så snygg! förstår att du hade bråttom att köpa ram, känner igen mig alldeles för väl :)

Gott nytt år till dig

/Helena

#3 - - Dessi:

Läckerbit! Och ramen var ju dösnygg, var hittade du den?! Med tanke på våra postersinköp ;) Och var ska du hänga tavlan?!

#4 - - Johanna:

Den här har jag kikat på då min syster tipsade mig om hemsidan.

#5 - - Hanna:

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig kväll!

#6 - - Ida - Decoria.se:

Gott Nytt År!

Tavlan är verkligen fin! Vill också ha. :)

Har du tävlat hos mig förresten?

#7 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vad läckert det blev! Hon är verkligen duktig på att göra posters.

#8 - - Linas inredning:

Snyggt! Den hade jag också kunnat tänka mig... :)

#9 - - Malin Inspiration & design:



Sofia; Blekrosa är verkligen tjusigt! Det gillar jag också. :) Det blir så fint också om man har mycket vitt i inredningen med bleka pasteller tycker jag. :)



Kanonsnygg illustration ovan!! Gillar

#10 - - Therese:

Klart ni kommer hålla ihop resten av livet, den är superläcker:)



Kram Therese

#11 - - MEREI:

- så fina tavlor !

#12 - - Caroline:

Jättefint! Var hänger de?

#13 - - Linda P:

SUpersnyggt! Jag är också en sån som ska ha allt klart på momangen ;)

#14 - - Designing good life - Sarah:

Vad snygg! Letar precis efter något nytt när jag målat om i vårt vardagsrum. Tack för tipset!

Upp