» Baka i rosa


Kitchen Aid, Bagaren & Kocken
Måttkopp, Inreda
Muffinsformar, Inreda
Bakform ros, Åhléns
Spritsset, Inreda
Slev och slickepott, Inreda
Servetter, Åhléns
Kavel, Bagaren & kocken

Rosa är egentligen inte min färg, men det kan vara fint att titta på. Sleven och slickepotten från Rice eller bakformar i rosa skulle jag kunna ta in i vårt hem. Skulle jag däremot köpa en Kitchen Aid skulle jag slå till på en mer hållbar färg (i min värld är det samma sak som vit). Ett dekorationsset skulle jag faktiskt vilja ha. Har jobbat lite extra i bageriet på City Gross på sista tiden (för er som är intresserade har jag fått en helg i månaden där) och man kan göra så fint med enkla medel.

Ett litet tips om ni är ute efter fina muffinsformar är att kolla på Åhléns, de har fina formar i lite större förpackningar till ett bra pris.

» Inspiration Kök | |
#1 - - L:

åå så fint :)



Jag skulle kunna tänka mig kaveln.. Tänk så mycket roligare de skulle vara att baka då :)



Grattis till de extra timmarna!!

#2 - - Jenny:

Jag önskar mig en kitchen aid - inte heller i rosa ;-) Men fyyyy så de kostar! Kram Jenny

#3 - - ÅSA:

Niiiiiiiiice!

#4 - - Designing good life - Sarah:

Gillar också rosa men kanske inte på de stora sakerna... Själv föredrar jag vit och har såklart vår (OBH Nordicas) variant på Kitchen Aid maskinen hemma...

#5 - - Åse - Interiörguiden:

Vilket härligt kollage. Min familj tycker att jag inte bakar så ofta och då skyller jag på att jag inte har en Kitchen Aid, om jag hade en sådan skulle det bli betydligt fler bullar här hemma : )

#6 - - Caroline Nordberg:

Visst är dom underbara dom rosa baksakerna! Jag har både den rosa maskinen och rosa kavlen! :-) Kaveln är kanonbra! Ja, maskinen också!

KRAM Carro

#7 - - Caroline:

Helt fantastiskt fina saker. Älskar din blogg, kära kusin. Speciellt när den är rosa.

#8 - - Helena ROOM AND SERVE:

Jaghar en turkos Kitchen Aid och trodde att jag skulle åmga färgen en dag. Men efter 3 år känns den fortfarande super :)

#9 - - Helena ROOM AND SERVE:

Får bjuda på alla stavfel där :D

Upp