» Vedum väcker idéer



Bilder: Vedum

Ibland ser man bilder som egentligen inte tilltalar en stilmässigt - men som det är något med.
Något som fastnar, något som föder en idé. Precis så är det med de här bilderna från Vedum.
Jag fick helt plötsligt en massa idéer till ett framtida badrum.
Något som jag fastnade för är upphöjningen på de översta bilderna och känslan av att det skulle kunna vara vilket rum som helst. När det finns så många möjligheter och lösningar för att göra ett personligt och hemtrevligt badrum känns de traditionella badrummen helt plötsligt väldigt tråkiga.
» Inspiration Badrum | |
#1 - - Madeleine:

Ja, men er har jag nog hörts talas om =), är det inte din familj som bor i Nyköping? Ja, du får ta en vända i gamla stan om du är i eskilstuna någon gång, de har flera stycken mysiga affärer där som är värda ett besök! Jättefin blogg du har förresten, den ska jag läsa i fortsättningen!

#2 - - Caroline:

Jätteroligt att ses en sväng idag. Vilken dröm för en liten T att få röja på en hel leksaksavdelning. :-)

#3 - - Caroline:

Kul att du hittade till min blogg! Extra kul att du var Nyköpingsbo. Är ju själv uppvuxen utanför Nyköping. Kanonfin blogg har du också, är lite avis på din Tolixstol :)

#4 - - Anonym:

å jag måste säga att den övre bilden tilltalade mig med!! vi har vår badrumsinredning + köket från Vedum och vi är super nöjda :)



(dock inte så fint med upphöjningen....)

#5 - - Anna-Malin:

ja, kommentaren ovan var från mig :)

Upp