» Designfavoriter



Den här veckan var tisdagstemat i Fabriken designfavoriter. Mitt bidrag är som vanligt lite sent, men bättre det
än aldrig! Jag gör hellre ett ordentligt inlägg med lite tanke och kärlek bakom än slänger ihop något i brist på tid. Sån är jag och det är precis det jag uppskattar på andra bloggar också.

Mina designdrömmar går i vitt och känns tidlöst stilrena och enkla men ändå med det där lilla extra.
Soffan Boxplay (Swedese) ligger högt upp på önskelistan. Sambon däremot tycks tro att jag är från
en annan planet som ens överväger att köpa en soffa som kostar mer än vad de gör på IKEA.

Jag älskar formen på soffbordet Flower Mono (Swedese).
Finns i både svart och vitt och jag skulle kunna tänka mig båda två.  

Stolen About a chair (Hay) skulle passa bra runt vårat bord med udda stolar.

Byrån Snow (Asplund) är väldigt fin i all sin enkelhet.

Den lekfulla designen av Salt- och pepparkvarnen (Muuto) tilltalar mig.
De finns i flera färger och skulle gärna få pryda mitt kök.

Vilka är dina desginfavoriter?
» Inredning & design | |
#1 - - Hemmakatten:

Vilka fina vita favoriter du har valt ut! Jag är själv väldigt svag för Asplunds Snö-serie och gillar verkligen Swedeses bord.

Ha det bra!

#2 - - camilla:

Vad mycket snyggt! Byrån får gärna flytta hem till mig.. och stolen! Keep up the good work Landinskan!



Svar: Ja, bilden är ju så snygg! Så skulle det gärna få se ut hemma hos mig..

Och snö och kyla försvinn, nu är jag less!

#3 - - Hanna svarar:

åh finns dom i svart? då måste jag kanske beställa sådana burkar :)



Kram

#4 - - Dessi - Home and desire:

Gillar också ett välgjort inlägg! Hellre färre såna, än många korta ovälgjorda...



Supersnygga saker du har valt ut! Det finns så många saker som jag skulle vilja skriva ner, så det går bara inte! Får jag bara välja från din lista hade jag nog valt soffbordet... Eller stolarna från Hay... Fast jag gillar pepparkvarnen från Muuto också. Vi fick faktiskt den att välja på i vårt julklappspaket men endast i lönn. Hade gärna haft den i en annan färg!

#5 - - johan andrén:

byt ut byrån mot a2, stolen mot antingen chair one i svart (konstigt att det inte finns en helvit) eller gamle goe eames.

#6 - - Nanna:

Snygga val!!! Soffbordet kommer hem till mig om 4 veckor! Valt det som är vitt med eklist. Naaaaajs!

#7 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Fina favoriter! Stolen är ju såå snygg!

#8 - - sarah:

fin blogg :)

#9 - - SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

riktigt snyggt!! :)

#10 - - Emiam:

Allt bra? ;)

#11 - - AsIThink:

Läs bloggen där allt du behöve rär en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

Upp