» The book of inspiration



Bild: Nikki Farquharson

Den här boken skulle inte vara helt fel just nu. Jag behöver lite inspiration.
Trillade in HÄR och blev förtjust i sättet hon leker med mönster, färger och foton.

Lägenheten är såld och nu känns det mest som en lång väntan på att få flytta.
Jag letar mest en massa fina möbler (gamla, som jag kan göra om på mitt sätt) när jag sitter vid datorn.
Funderar på lite annat också, som gör att jag är lite frånvarande här. Men det är bara tillfälligt.

Vad gör Du för att få ny inspiration? Inspirera mig! 
» Min vardag | |
#1 - - Anonym:

vilket himla bra tips!

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Vad skönt att ni har fått lägenheten såld nu, grattis! Min inspiration hittar jag på nätet och så fort jag ser något som jag gillar så sparar jag dem i speciella mappar.

#3 - - Veronica:

Ja..jag brukar gå in på bla. din blogg när jag behöver lite inspiration ; )

#4 - - Maria:

Åhhh grattis till försäljningen! Även vi har precis skrivit kontrakt på vår. Skönt att ha den såld men visst, nu blir det låååånga dagar i väntan på tillträde till den nya!



Jag läser ju nu en massa bloggar/magasin och springer på loppisar för att få inspiration.



Ha en fin kväll!

Kram Maria

#5 - - Veronica:

Bra bok! =)

#6 - - Emelie - PT och kostrådgivare:

Den boken är super tycker jag!

#7 - - sara:

vilken rolig bok :)

#8 - - LORISSA LOVEBOMB:

Hmm.. vad jag gör för inspiration. Det är nig mest att googla på hemsidor eller att gå runt i second hand affärer. Käääärlek :D

#9 - - emma:

jag pratar med mina friends, blir alltid inspirerad av dom :)

#10 - - Freedom:

Spännande!

#11 - - inga:

vill också ha! :D

#12 - - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen om du vill vara med! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

#13 - - Elin:

För att få inspiration brukar jag kolla runt på olika bloggar och hemsidor, jag brukar också gå in i secondhandaffärer :)

#14 - - Albin:

Hej där, fin blogg du har här :) Fin tjej, hur är det med dej? :D

#15 - - Anneli:

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/sondag-dagens-blogg.html#comment

#16 - - josefine:

Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-ray-ban-wayfarer2140-tortoise.html

#17 - - catharina:

ffffound.com ar en nastan outtomlig inspirationskalla

#18 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Ååh den vill jag ha!! :)

#19 - - Homestylist:

Inspireras av fotografier/konst.

#20 - - Nicole Sanzetth:

Jag läser bloggar, fikar på uteserveringar med vänner och tittar på människor och surfar runt på nätet =)

#21 - - pysseliten:

jag kollar med runt bland bloggar du har ju en hel del fina på din blogg lista som jag glutta igenom .

Och kul med hus för er jag kan tänka mig att du får till det fint i det ;)

Upp