» Pioner

 
Några nyplockade pioner på vardagsrumsbordet.
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Karin:

Så fint!

#2 - - Therese:

somrigt å fint!!
kram!

#3 - - Emelie:

Jag kan känna doften hit ;) Haha

#4 - - Jennifer:

So clean and so chic <3

#5 - - Linda - Harmony Home:

Åhh, de har en så härligt rosa färg. Riktigt snyggt mot det vita.

Kram /Linda

#6 - - Tess - Istla.se:

Så underbart ljust vardagsrum.

#7 - - Caroline:

Vad underbart att kunna plocka pioner i sin egen trädgård. Det är mina absoluta favoritblommor - som jag hade i min brudbukett - önskar att jag hade kunnat spara den.

#8 - - Jenny:

Oj vad fint och somrigt!

#9 - - Lina:

Du lyckas alltid att få till det. Underbart!

#10 - - Linn:

Vacker vardagslyx! En fin färgklick.

#11 - - Turid:

Älskar pioner! Så vackra. Vår andra pionbuske håller på att slå ut nu!

#12 - - inspirєmє ♡:

Jättefint! Så enkelt, rent och fräscht liksom. I like!

Upp